INSTAGRAM MIX

11:44

Nigdy nie wiem co mogłabym napisać po dłuższej przerwie. Moja nieobecność na blogu jest oczywiście jak najbardziej uzasadniona. Nastaje taki czas, że muszę wybrać pomiędzy rzeczami ważnymi i ważniejszymi. Tym raze, wcale to nie był zepsuty aparat i wcale to nie była brzydka pogoda. Po dłuższych przemyśleniach stwierdziłam, że jest to idealny czas na rozkręcenie mojej marki, o której czasami tutaj wspominam. Wcześniej zajmowałam się nią tylko wtedy, kiedy miałam czas. Nie poświęciłam się temu w 100% i wiedziałam, że muszę to zmienić. W końcu co jak co, ale marzeń nigdy nie należy odkładać na później. Pamiętajcie o tym.

I tak oto skupiłam się na nowych projektach, wprowadziłam kilka zmian, dodałam nową kategorię, oprócz koszulek w STAY SIMPLE Collection będziecie mogli znaleźć również notesy, plakaty, zestawy składające się z 4 kartek - planów dnia, ołówka, notesu, koperty z kartką oraz małego liściku z napisem Thank you. Zapraszam Was serdecznie na Fanpage STAY SIMPLE Collection. Mam nadzieję, że rzeczy przypadną Wam do gustu na tyle, że wybaczycie mi moją nieobecność. Dziś dodaje zdjęcia z mojego konta z Instagramu. Zachęcam do śledzenia, jestem tam prawie codziennie.

I never know what I could write after a long break. My absence from the blog is certainly legitimate. I have to choose between the important and the more important things. After a bit of thinking, I found that this is the perfect time to spin my brand, which sometimes I mention here. Previously, I was responsible for it only when I had time, but I knew I had to change it. In the end I started to try and work on it harder. Don't put your dreams for "later"!

So I focused on new projects, I introduced a few changes, I added a new category, in addition to STAY SIMPLE Collection t-shirts you will also be able to find notebooks, posters, sets consisting of 4 sheets - plans for the day, pencil, a notebook and note card and a small labeled Thank you. I cordially invite you to STAY SIMPLE Collection Fanpage. I hope that my work will bring you as much joy as me you will forgive me for my absence.
Today I added pictures from my Instagram account. Check it, I'm there almost every day.

Notebooks and T-shirt with print - STAY SIMPLE Collection, Brown watch - TIMEX, APART, Pink notebook - my favourite for now - NOW NAME, Box with cosmetics - GLOSSYBOX, White watch - AM PM, APART, Plate - H&M HOME, Boots - CCC, White tee - PRESKA, Gilette VENUS & OLAY, White tulips - the most beautiful flowers in the world, Lipstick - LANVIN for H&M, Perfume - ZARA,

79 komentarze